Nauka szybkiego prototypowania aplikacji mobilnych i desktopowych

Łukasz Łosin

Myśl przewodnia

Jako Analityk biznesowy, Tester czy Product Owner powinieneś posiadać umiejętność szybkiego prototypowania oraz testowania użyteczności i trafności pomysłu na nową aplikację lub funkcjonalność. Wykorzystując właściwe narzędzia i techniki możesz tworzyć wysokiej jakości prototypy, które mogą zminimalizować ryzyko niepowodzenia projektu i ułatwiają współpracę z programistami, klientami oraz użytkownikami.

Opis

Na warsztatach nauczysz się jak szybko tworzyć prototypy aplikacji mobilnych i desktopowych. Będziesz wiedział jak przetestować swój pomysł i jego prototyp z klientem oraz użytkownikami.

W czasie warsztatu zaprezentuję na przykładzie jednego z narzędzi jak samodzielnie tworzyć prototypy aplikacji mobilnych i desktopowych. Uczestnicy posiadajacy komputery lub tablety będą mogli samodzielnie przygotować klikalny prototyp aplikacji mobilnej. Narzędzie w wersji free jak i metodę będą mogli wykorzystywać podczas codziennej pracy jako analitycy, PO czy projektanci UX .

Wymagania techniczne:

Komp. Mac, wejscie mini DP – uczestnicy powinni posiadać komputery, tablety i mieć dostęp do internetu.

Grupa docelowa

Product Ownerzy, Analitycy, Testerzy

5 wniosków dla uczestników
  1. Jak stworzyć prototyp aplikacji.
  2. Jakie techniki i narzędzia możesz wykorzystać.
  3. Jak stworzyć prototyp aplikacji mobilnej.
  4. Jak stworzyć prototyp aplikacji desktopowej.
  5. Jak przetestować prototyp.
Prelegent

Łukasz Łosin – UX designer, Project Manager, Business Analyst