Nauka szybkiego prototypowania aplikacji mobilnych i desktopowych
Łukasz Łosin
Myśl przewodnia
Jako Analityk biznesowy, Tester czy Product Owner powinieneś posiadać umiejętność szybkiego prototypowania oraz testowania użyteczności i trafności pomysłu na nową aplikację lub funkcjonalność. Wykorzystując właściwe narzędzia i techniki możesz tworzyć wysokiej jakości prototypy, które mogą zminimalizować ryzyko niepowodzenia projektu i ułatwiają współpracę z programistami, klientami oraz użytkownikami.
Opis
Na warsztatach nauczysz się jak szybko tworzyć prototypy aplikacji mobilnych i desktopowych. Będziesz wiedział jak przetestować swój pomysł i jego prototyp z klientem oraz użytkownikami.
W czasie warsztatu zaprezentuję na przykładzie jednego z narzędzi jak samodzielnie tworzyć prototypy aplikacji mobilnych i desktopowych. Uczestnicy posiadajacy komputery lub tablety będą mogli samodzielnie przygotować klikalny prototyp aplikacji mobilnej. Narzędzie w wersji free jak i metodę będą mogli wykorzystywać podczas codziennej pracy jako analitycy, PO czy projektanci UX .
Wymagania techniczne:
Komp. Mac, wejscie mini DP – uczestnicy powinni posiadać komputery, tablety i mieć dostęp do internetu.
Grupa docelowa
Product Ownerzy, Analitycy, Testerzy
5 wniosków dla uczestników
- Jak stworzyć prototyp aplikacji.
- Jakie techniki i narzędzia możesz wykorzystać.
- Jak stworzyć prototyp aplikacji mobilnej.
- Jak stworzyć prototyp aplikacji desktopowej.
- Jak przetestować prototyp.
Prelegent

Łukasz Łosin – UX designer, Project Manager, Business Analyst