REGULAMIN KONFERENCJI REQUEST 2017
Postanowienia ogólne
§1
- Organizatorem konferencji reQuest, zwanej dalej Konferencją, jest Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych z siedzibą w Warszawie, ul. Poznańska 16 lok. 4, wpisane do Rejestru stowarzyszeń Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000175199, zwane dalej Organizatorem.
- Konferencja odbędzie się w dniu 15 listopada 2017 w hotelu Copernicus w Toruniu.
§2
Głównym celem Konferencji jest integracja środowiska osób zajmujących się analizą biznesową/systemową, inżynierią wymagań, użytecznością, projektowaniem nowych rozwiązań i usług przez stworzenie sposobności do wymiany doświadczeń oraz zachęcenie do dyskusji na temat zagadnień związanych z tematyką konferencji.
§3
Komunikaty i informacje dotyczące Konferencji są publikowane na stronie internetowej Konferencji request.pl oraz na profilu FB https://www.facebook.com/reQuestConference
Warunki uczestnictwa
§4
Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest:
- Poprawne wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia uczestnictwa za pomocą systemu rejestracyjnego Konfeo.com (https://request2017.konfeo.com)
- Akceptacja zgłoszenia przez Organizatora w formie potwierdzenia przesłanego na adres poczty elektronicznej Uczestnika, podany na formularzu zgłoszeniowym.
- Wniesienie opłaty rejestracyjnej.
§5
Nieodpłatna rezygnacja lub wymiana Uczestnika na inną osobę jest możliwa wyłącznie w nieprzekraczalnym terminie do 31.10.2017 r., a dane nowego Uczestnika muszą przed tą datą zostać przesłane do Organizatora pocztą elektroniczną na adres kontakt@request.pl potwierdzone przez wiadomość zwrotną.
§6
- Opłata za uczestnictwo tylko w Konferencji wynosi:
- W pierwszym terminie, czyli do 15 października 2017 r. – 300 zł
- W drugim terminie, czyli od 16 października 2017 r. do zamknięcia zgłoszeń 31 października 2017 r. – 400 zł
UWAGA: Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy doliczyć do nich 23% podatku VAT.
- Opłata za uczestnictwo w Konferencji obejmuje możliwość udziału we wszystkich wykładach i warsztatach organizowanych w ramach Konferencji.
- Opłatę zgłoszeniową należy przelać na rachunek bankowy Organizatora w terminie do 14 dni od rejestracji na podstawie faktury proforma.
- Rejestracje Early bird, w których faktura nie zostanie opłacona w terminie do 31 października 2017 r. a uczestnik nie zgłosi tego faktu Organizatorowi, będą anulowane.
- Rejestracje Regular, w których faktura nie zostanie opłacona w terminie do 10 listopada 2017 r. a uczestnik nie zgłosi tego faktu Organizatorowi, będą anulowane.
- Faktury VAT zostaną przekazane zainteresowanym Uczestnikom w trakcie Konferencji lub przesłane na wskazany adres pocztowy po jej zakończeniu.
§7
- Liczba miejsc dla Uczestników Konferencji jest ograniczona.
- Organizator udostępni do sprzedaży pulę 100 miejsc w pierwszym terminie (do 15 października 2017 r.) i 100 miejsc w drugim terminie (od 16 października 2017 r.)
- Przyjmowanie zgłoszeń zostanie zakończone 31 października 2017 r. lub w chwili wyczerpania puli dostępnych miejsc.
§8
Organizator zapewnia Uczestnikom Konferencji:
- Posiłki podczas trwania Konferencji.
- Możliwość wzięcia udziału we wszystkich wszystkich wykładach, warsztatach i innych wydarzeniach organizowanych w ramach Konferencji.
§9
- Przesłanie formularza zgłoszenia uczestnictwa jest jednoznaczne ze zgodą na rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika w celach promocyjnych Konferencji, w szczególności publikowanie w Internecie zdjęć wykonanych podczas Konferencji. Uczestnicy nie otrzymują wynagrodzenia z tytułu wyrażonych zgód i wykorzystania wyżej wymienionych materiałów.
Przebieg konferencji
§10
- Rejestracja Uczestników Konferencji odbędą się w hotelu Copernicus w Toruniu w dniu 15 listopada 2017 r.
- Konferencja odbędzie się w hotelu Copernicus w Toruniu w dniu 15 listopada 2017 r.
§11
Szczegółowy program Konferencji (agenda) zostanie opublikowany na stronie internetowej Konferencji www.request.pl
Postanowienia końcowe
§12
- Organizator zastrzega sobie prawo do właściwej interpretacji niniejszego regulaminu, a także do wydawania instrukcji dodatkowych.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody osobiste i majątkowe, które mogą wystąpić przed, w trakcie lub po zakończeniu Konferencji.
- Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystanie danych osobowych w tym m.in. adresów mailowych przesłanych Organizatorowi w celach związanych z organizacją Konferencji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883).
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za poprawność podanych danych, w szczególności danych kontaktowych.
- Wszelka zorganizowana działalność promocyjna podczas Konferencji, w szczególności reklama własnej działalności i rekrutacja pracowników, może być prowadzona wyłącznie za zgodą Organizatora.
- Hotel zastrzega, iż spożywanie alkoholu w salach gastronomicznych zakupionego poza hotelem jest zabronione.
- Hotel nie wyraża zgody na catering – obsługę imprez gastronomicznych realizowanych na terenie Hotelu przez podmioty zewnętrzne.